

What Challenges Are You Facing Today in the Insurance Sector?

Las aseguradoras enfrentan grandes desafíos en su transformación digital:

Current Communication Challenges

En Ayté ofrecemos desarrollo de software basado en arquitectura serverless en AWS y metodologías ágiles que se adaptan a las necesidades de cada aseguradora.
Podemos integrarnos de dos formas:

Multichannel Communication
Integration with WhatsApp Business, Teams, Meet, and Email.

Exclusive Model
A trained, closed, and secure model, exclusive to your company, leveraging the benefits offered by Amazon Bedrock.
Siempre nos adaptamos a tu marco ágil, garantizando integración sin fricciones.

Use Cases and Benefits

Current Communication Challenges
En Ayté ofrecemos desarrollo de software basado en arquitectura serverless en AWS y metodologías ágiles que se adaptan a las necesidades de cada aseguradora.
Podemos integrarnos de dos formas:

Multichannel Communication
Integration with WhatsApp Business, Teams, Meet, and Email.

Exclusive Model
A trained, closed, and secure model, exclusive to your company, leveraging the benefits offered by Amazon Bedrock.

Multichannel Communication
Integration with WhatsApp Business, Teams, Meet, and Email.

Exclusive Model
A trained, closed, and secure model, exclusive to your company, leveraging the benefits offered by Amazon Bedrock.

Exclusive Model
A trained, closed, and secure model, exclusive to your company, leveraging the benefits offered by Amazon Bedrock.

Use Cases and Benefits
Ecuador:
Modernización de portales de pago de pólizas con tecnologías serverless, mejorando la estabilidad y disponibilidad.
Colombia:
Desarrollo de aplicación web para que intermediarios coticen y emitan pólizas PyME en línea.
Colombia:
Integración con Smartsupervisión y SAC para cumplimiento regulatorio con la SFC.

What is Sabio.CX?
Fase 1:
Historias de Usuario + prototipos en Figma.
Fase 2:
Desarrollo ágil con entregas cada 2 semanas.
Fase 3:
Pruebas, despliegue y soporte opcional.


Innovation at Ayté

Our commitment to innovation led us to create a specialized unit in Generative AI, allowing us to offer you advanced solutions that transform the customer experience and improve operational efficiency.





